sxeulis masis gamomTvleli indeqsi

სხეულის მასის ინდექსი(სმი) მაჩვენებელია, რომელიც განსაზღვრავს რომელ წონით კატეგორიას მიეკუთვნებით

სმი გამოთვლა მარტივია და ხდება ფორმულით:
სმი =  სხეულის მასა (კგ) / სიმაღლე (მ2)

სმი დაგეხმარებათ განსაზღვროთ თქვენი წონის შესაბამისობა სიმაღლესთან, დაადგინოთ თქვენი იდეალური წონა
ქალებისთვის იდეალური სმი-ა 20-22, მამაკაცებისთვის - 23-25

 

სხეულის მასის ინდექსი წონ რეკომენდაცია
<  18.5 დეფიციტი ბალანსირებული კვება
18.5 – 24.9 ნორმალური ბალანსირებული კვება ზომიერი ფიზიკური აქტივობა
25 – 29.9 ჭარბი არსებობს დაავადებების განვითარების რისკი. შეცვალეთ კვების  რეჟიმი და გაზარდეთ ფიზიკური აქტივობა
     30 – 34.9 I ხარისხის
სიმსუქნე
სიმსუქნესთან დაკავშირებული დაავადებების განვითარების მაღალი რისკი. მიმართეთ დიეტოლოგს
  1. – 39.9
II ხარისხის
სიმსუქნე
 
>40 III ხარისხის
სიმსუქნე
აუცილებელია სასწრაფო გამოკვლევა არსებული გართულებების დასადგენად და სამკურნალოდ

გამოთვალეთ თქვენი სხეულის მასის ინდექსი:

სქესი:
ასაკი:
წონა:
სიმაღლე: